1.
Co to jest Biznesfon?
2.
Kto może skorzystać z usługi BiznesFon?
3.
Czym różni się BiznesFon od tradycyjnego telefonu?
4.
Jakie korzyści daje usługa BiznesFon?
5.
Jakie są wymagania aby skorzystać z BiznesFon?
6.
Jak skorzystać z usługi BiznesFon?
7.
Jaki sprzęt muszę posiadać by skorzystać z BiznesFon?
8.
Czy muszę zapewnić sprzęt we własnym zakresie?
9.
Jak wygląda proces podłączenia BiznesFon?
10.
Czy BiznesFon obsługuje ruch przychodzący?
11.
Jak jest jakość połączeń realizowanych przez BiznesFon?
12.
Czy za pomocą BiznesFon można przesyłać faxy?
13.
Czy aby korzystać z BiznesFon potrzebuję specjalnego aparatu telefonicznego?
14.
Tak. Możliwe jest prezentowanie się numerem stacjonarnym, pod warunkiem dołączenia do usługi BiznesFon numeru telefonu.
Czy połączenia z BiznesFon mają możliwość prezentacji numeru (CLIP)?
15.
Jaka jest konieczna szybkość łącza niezbędna do prowadzenia rozmowy?
Firma Call3.pl sp. z o. o. powstała w 2006 roku i jest zarejestrowana jako Operator
Telekomunikacyjny w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej pod numerem 7273