Rozwiązanie
BiznesFon POTS dedykowane jest dla małych i średnich firm oraz jednostek terenowych większych przedsiębiorstw. Firma posiadająca bezpośrednie linie analogowe, bez centrali PABX, może skorzystać z usługi BiznesFon dzięki zastosowaniu telefonów IP.
Wraz z usługą BiznesFon jest możliwość przydzielenia tradycyjnego numeru telefonicznego z danej strefy numeracyjnej (lub numeracji niegeograficznej AB=39) o funkcjonalności identycznej z numerem linii analogowej.
Wdrażając usługę BiznesFon we wszystkich lokalizacjach firmy istnieje możliwość uzyskania bezpłatnego połączenia z centralą lub innym oddziałem.
Wykorzystując łącze internetowe także do transmisji połączeń głosowych Abonent BiznesFon uzyskuje możliwość rezygnacji z tradycyjnych linii telefonicznych, likwidując koszt opłat abonamentowych oraz zyskując dużo niższe stawki za połączenia.
DOSTĘP DO TREŚCI
W celu uzyskania dostępu do treści oferowanych przez BiznesFon.pl i Call3.pl prosimy o zapoznanie się z
Regulaminem oraz postępowanie zgodnie z wytycznymi w nim zamieszczonymi.
Specyfikacja techniczna aparatu Linksys SPA941-EU
Jeden z najbardziej zaawansowanych telefonów IP dostępnych na naszym rynku. W standardzie wyposażony w 2 niezależne, osobno konfigurowalne konta SIP z możliwością rozszerzenia do 4 kont BiznesFon. Ergonomiczny, posiada wszystkie możliwe funkcje spotykane w innych tego typu urządzeniach, idealny w zastosowaniach biurowych i dla bardzo wymagającego użytkownika.
Użytkownicy Linksys 941 mogą korzystać z szeregu funkcji, które bardzo przydają się w firmie. Obejmują one m.in.:
| spis połączeń odebranych, |
| listę ostatnio wybieranych numerów, |
| możliwość połączeń konferencyjnych, |
| przekierowanie rozmów (zawsze, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty), |
| możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkretnej linii, |
| wyświetlanie numeru dzwoniącego, |
| blokowanie połączeń od wybranych numerów, |
| wbudowany serwer www do zarządzania telefonem |
Aby jakość rozmów telefonicznych prowadzonych w technologii VoIP była jak najlepsza, należy zapewnić odpowiednią przepustowość łącza internetowego. Biorąc pod uwagę standardowe, domyślne ustawienia w urządzeniach, minimalne wymagane pasmo potrzebne do realizacji jednej rozmowy to 36 kbps.